it's amazing, so amazing

jag är tillbaka på bloggen, iallafall idag. jag har kollat allt på datan som man
kan, så det var dags att slänga upp ett inlägg tänkte jag. nu är det inte långt
kvar i skolan ju. pallrade mig till tha school klockan 8 i morse för att göra ett
matteprov, som ändå inte gick speciellt bra, men whatever, jag står för det.
sen var det dags för praktiiiiik, 9-18 liiite länge kan man tycka, men det är kul..

när klockan började närma sig 18 så var jag galet seg och rastlös, jag lyckades
ta mig hem och då käkade jag. sen vare snack om att jag skulle åka till min pojk,
men så blidde det inte, jag tog på mig mina älskade springskor och tog min långa
runda. att det kan vara så underbart, jag verkligen älskar att träna! och fort gick
det idag också :]

imorgon är det tänkt att ellinor ska klippa av mig håret, eller ja.. inte allt... men
det känns nästan lite så, det kommer bli så kort, med det måste tyvärr bort :(
och snart måste jag slänga i en färg i håret också för det ser förjävligt ut :)
men så kan det gå när haspen är på :)) jag har nog inget mer jag vill berätta..

pussochkraaaam!

Kommentarer
Postat av: Nene

nu skall jag och mina springskor ta oss en kort runda ist för din långa, haha ;)

2010-10-29 @ 15:22:31
URL: http://iqbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0