when i see you, i run out of words

oooooh, jag vill inte hem :( kom precis fron salongen, och det er so sorgligt.
ska dit imorgon igen ju.. men dom fyllde i mina papper idag. jag borjar nestan
grota. so himla sota!

fast po samma gong vill jag hem, jag vill treffa min familj, mina kompisar
och jag vill trena! jag vill dansa sooooooooooo badly! och jag vill fjanta
sonder po treningarna med linn, skratta so mycket att jag inte kan sto
ner alex er knepp och klaga po att allt er so jobbigt :D jag vill sitta hemma vid
matbordet po fredagar och veta att vi for tacos och sen skratta ihjel mig ot nogot
kul som segs vid bordet. sont er so himla kul, och so himla vardag.

fast po samma sett vill jag vara kvar her och tro att jag ska do varje gong victor
kor bil, spela fotboll mitt i natten och skratta ot pablo ner han seger not po dolig
engelska. jag vill kunna go ner till havet och bara sitta, jag vill sova siesta och jag
vill kolla po dubbade sex and the city och eta kakor. haha :)

en so lenge vet jag inte vad jag ska gora idag for vero er icke hemma en.. so jag
vet inte om vi ska vara med tania och dom eller om jag kan dra ut och springa, hon
borde komma hem snart och do vet jag ju. kanske skriver mer ikvell. inte sekert.
annars hors vi imorgon ner jag ska packa ner allt igen..... :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0