we were never in love

jag har fortfarande inte borjat forsto mig po detta land. po helgerna eter man
tydligen ingenting po dagen? jag har setat och mulat kakor i soffan till dubbade csi..
och ingen er hemma. vart holler alla hus? foreldrarna, vart er dom? jag forstor inte.
visst att "mamma" jobbar po en frisor salong och "pappa" har en molarfergs affer..
men det har vel inte oppet till nu? eller? iallafall so forstor jag inte detta :)

vero skulle ringa mig halv, hon har inte ringt en. men det gor inget. mer tid for mig
att skriva po bloggen tillexempel! nu ringde hon ju faktiskt, och dom er her om kanske
10 minuter och hemtar mig. sen so ner man itne er hemma drar man ner "persiennerna"
utanfor fonstrena.. varfor? ennu en konstig grej :) endo so trivs jag bra i detta underliga
land med dess dubbade filmer, konstiga mattider och allment konstiga "regler".
men nu so moste jag nog sluta skriva.

ha det so bra allihopa! hasta mañana!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0