there’s always a place in me that you can call home

goddag! ja, dag.. det kenns som att det er dag, eller att klockan er
typ sju po kvellen eller not sont. det er jettekonstig dagsrytm her, kan man
sega so? whatever, allt er iallafall konstigt, skolan borjar 9, mycketbra.
men man eter inte lunch forrens man slutar/har siesta, so tidigast vid
typ 2. sen so eter man inte forrens po kvellen igen. jag ot nyss tillexempel.

well idag so borjade vi skolan 9.30 fast ellinor, robin och jag var der redan
vid 9, for jag tog sellskap med min spansk och hon borjar 9, de andra gjorde
samma sak. sen skulle vi oka till vora praktiskplatser och vara der resten
av dagen, och forst okte vi till ellinors praktik, men det var tydligen stengt.
so vi for vidare till min praktik, som ockso er min "mamma"s salong, alltso
min mamma der jag bor, salongen ligger plus typ 2 gator fron hemmet so
det er najs.

eftersom ellinors salong var stengd so fick hon vara po min salong idag
ockso! vi fick schamponera varann och lite soder, jag klippte even henne,
men hon hade glomt sina saxar hemma hos sin spansk so hon kunde inte
klippa mig.. not good. och hon kunde inte lona heller for hon er vensterhent.
ner det var siesta gick vi hem hit till mig och so ot vi mat och sen kollade
vi po spansk mat-tv och tv-shop typ. haha, sen so ner siestan var slut so
gick vi tillbaka till salongen, och do gjorde vi manikyr, sen vips so dok ida
upp fron ingenstans och stnnade hos oss, jag klippte henne och so.

sen mitt upp i alltihop so ringde telefonen po salongen, och det var till mig!?
konstigt tenkte jag, men jag svarade po mitt charmigaste sett; HALLLLOOOO?
det visade sig att det var robin holmberg allarud som ville komma och leka
med oss. han var velkommen men plotsligt so blev salongen full av svenskar.
vi kende att vi behovde go nogonstans so vi ventade po att vero (min spansk)
skulle bli klar med sin kund so hon kunde folja med oss ut.

so do gick vi till standen och so kollade vi hamnen och lite sont. sen gick vi
in till stan igen for dom skulle hemta robin vid donken klockan 9. sen so
okte vi hem och kekade och nu sitter jag her. det var en looong dag, och jag
er precis lika trott som vanligt.

forsokte precis legga over lite bilder, men det gick inge vidare :(
for se om jag lyckas senare. pussipuss

Kommentarer
Postat av: Robbin Allarud

Denna dag var mycket rolig :D

2010-03-04 @ 09:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0