sorry, i cannot hear you, i'm kinda busy

only in spain baby! fotboll och basket mitt natten, haahahahahahah :D jag har
hamnat med galnaste menniskorna :D men det er bara roligt.. jag er ju ockso ganska
galen :) men, jag kenner redan nu hur trokigt det kommer bli att lemna domher
menniskorna! och grejen er ju att dom ska inte till sverige, bara vero.. och de andra
frisor och fashion tjejerna. men inte tania, fany, victor och alla! :( fett saddd!!!!

tania er so soooot! hon skrev till mig po facebook nyss om jag ville vara med henne
ner jag har slutat. so hon ska komma hit och hemta mig! :)

idag po praktiken var andrea der ockso, hon gor i veros klass och gor sin praktik po
min salong, och vero gor inte det hos oss for ja.. det er ju hennes mammas salong,
do kanske det inte er so jettebra att vara der. men iallafall so tvettade + fonade hon
mitt hor, det blev faktiskt helt okej.. men jag sitter hemma nu och badar i saltvatten spray :)
for mitt hor sog for fint ut ;) sen so fick jag gora en ljusarefergning po en som jobbar
der som jag inte kommer ihog. och det er pinsamt att jag inte kommer ihog, har suttit
och tenkt heeeela dagen po vad det nu er hon heter, jag forsokte hitta hennes plonbok
so jag kunde kolla namnet po hennes kort, haha. men jag hittade inget. men det er
iallafall min "mamma"s syster :p det blev bra ockso, eller so mycket som jag sog,
so sog det bra ut. glad_tjej_92 :D

har forresten slut po pengar po min spanska mobil, har fyllt po 2 gonger och jag vet
itne om jag har lust att fylla po, det er derfor jag antingen inte svarar eller svarar fron
smsme.se. men jag har fott alla sms hemifron. och jag saknar er massa.
++++++++ att jag saknar spotify so sjuuuuuuuukt mycket! sitter och youtubar hela
dagarna, och vet lixom inte vad jag ska lyssna po, po spotify so har jag ju alla lotar
och massa bra spellistor och allt ;)

men nu ska jag siesta lite, sovaaaaaaaaaaa! och lesa bok och kolla po tv, det finns inget
bettre. forresten, har jag berettat att det borjar bli assssssssspennande i boken?! :D
jag leste 4 kapitel i streck igor tror jag. haha :D men jag skriver nog mera ikvell!

PUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Robbin Allarud

Hannah det ar skitlatt att tanka spotify och bara borja anvanda!!!!

2010-03-18 @ 18:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0