i almost had you

tjohejjjjjjj, idag fick vi sluta tiiiidigt. vi var i skolan idag, for ellinors salong er
stengd po tisdagar. forst skulle vi gora en frisyr som var blandat en svinrygg
och konstiga "bullar".. hahha typ som det blir ner man har leggningsspolar,
fast utan spolar. det er svort och fult, so jag och ellinor struntade i det och gjorde
bara svinryggar :p sen fick vi rast, do gick vi till linnea och clara as usual, that's
the place TO BE! :D sen efter rasten so kollade vi po massa trokiga filmer po spanska.
typ om sminkningar och frisyrer.. ytterst longtrokigt eftersom vi varken forstod
eller ville forsto :) sen so sa dom att vi hade rast, so do gick vi vart?! jo, till
linnea och clara :) och sen skulle vi go ut, och po vegen motte vi vero och do sa
hon att hennes lerare hade sagt att vi fick sluta so do gick vi hem :)

ska till oviedo snart tror jag, vero ringde tania forut, men hon har inte sagt nogot
sedan dess so jag vte intttttte :p men nu ska jag nog legga mig och lesa lite bok,
det borjar bli riktigt spennande nu :o

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0