throw a pebble in the water and make a wave

mysteriet med dom forsvunna foreldrarna hade soklart en forklaring.
dom skulle bort i helgen, det visste jag ju faktiskt, men jag hade glomt
bort det. so dom hade inga konstiga arbetstider eller nogot sont, det var
bara jag som var glomsk. men dom kom hem igor kvell iallafall :)

forresten so po partyt i lordags so lyssnade vi po asbra spanskmusik men
jag vet inte vad dom heter eller hur lotarna gick, jag kommer ihog att dom
var asbra, inget mer.. for jag frogade ju inte vad de hette heller.. det er ett
litet dilemma kan man ju sega ;)

idag po salongen har det varit veeeeeeeldigt lugnt, typ 4 kunder, so jag har
inte gjort mycket alls. elena stedade och skyltade om, och jag startade torkhuven
och satt under den i nogra timmar. klockan 5 idag ska jag till skolan, for det
ska tydligen komma nogon och intervjua oss svenskar bara for att vi er so bra.
ne, jag fattar inte varfor, men det kan ju vara trevligt.

jag reknade mina rena underkleder i morse, hahaha. det verkar som att jag
slipper tvetta i veckan om jag hittar lite nya kleder po typ primark eller not.
jag skulle kanske dit idag men det verkar inte bli so pga dumma reporten :/

hm, just nu har jag vel inte so mycket mer att beretta.. det er fint veder nu
och det verkar som att det ska holla sig fint hela veckan. och jag holler typ po
och blir forkyld, eller ja.. jag hade likadant forra veckan i ett par dagar, och sen
gick det over, so vi for hoppas att det gor over nu ockso. :)

PUSSSHEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0