baby can you fix me

today was the day som jag tog skorna ur garderoben och tog en springtur.
jag tenkte att det vore onodigt att ha slepat massa skor om man inte anvender
dom. so nu har jag officiellt anvent alla mina skor som jag hade med mig :)
det blev inte so long runda.. jag har inte so bra kondis nu.. dether var forsta
gongen jag trenade sedan sportlovet :p jag sprang runt lite vatten, det var
massa andra som sprang der so jag tenkte att det nog var der man brukar springa..
hahaha xD sprang runt 3 varv och sen en liten sveng forbi min salong, det reckte
tyckte jag allt.. jag sprang typ 7-8 lotar.. ja, jag reknar i lotar for jag springer
aldrig med klocka :) typ 20 minuter eller nogot skulle jag chansa po :)

var ju i skolan forut och dom tog massa fula bilder po oss, hoppas dom tog en
bild do alla suecos lipade, for det gjorde vi po not kort :) sen intervjuade dom
oss, och ner jag och ellinor fick frogor so skrattade ida ot mig for att jag forsokte
forklara med kroppen.. haha att prata med mig i spanien er nog lite av en charad.

nu ska jag hoppa in i duschen :)
pusssssss!

Kommentarer
Postat av: Robbin Allarud

Ja att forklara vad hartork och plattang heter var inte det lattaste xD Det sag lite kuligt ut :D

2010-03-15 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0