i'm done tipping on my toes

jag vill bara borja med att sega forlot for min extremt doliga uppdatering idag.
men jag har inte vart hemma, och sen var jag hemma i 5 minuter typ so jag
har inte haft tid att sitta och skriva ett inlegg! men nu kor vi.

tania och vero kom ju och hemtade mig, sen okte vi till huset der festen skulle vara
och borjade forbereda. vi bloste balonger, hengde upp volanger eller vad det heter :p
och fixade fint ;) och so kekade vi och lite so :)

sen imorse so vaknade vi der, huset log jettelongt ut po landet, so det gick typ inga
bussar eller nogonting in till stan. och so stedade vi, och diskade all disk (okej, jag ska
erkenna.. jag stedade eller diskade inte haha) sen so ot vi mcdonalds och chillade
hela eftermiddagen. jag och robin, som ockso var med satt och lyssnade po ner nogra
killar satt och immiterade djur, so skulle dom andra gissa. haha, vi fattade ingenting!
men vi skrattade so vi dog endo :p so himla kneppa killar :D

sedan blev det dags att oka hem, och jag hann inte mer en innanfor dorren innan vero
sa; hannah, i meet tania and victor in about 30 minutes, wanna come? haha, jag sa ja
eftersom jag itne hade nogot annat for mig. so vero in i duschen, jag in i duschen, hann
nestan inte ens fixa mig innan vi traskade iveg mot tanias kvarter :) sen so gick vi till
ett café med dom och satt der ett bra tag. sen kom vi hem och jag hoppade in i duschen,
igen. for jag hann itne tvetta horet innan :p och sen kekade jag pizza, och nu sitter jag her.

jag vill bara beretta att alla killar heter pablo her, om man inte vet vad nogon heter kan
man typ prova med pablo, for det er typ lika vanligt her som det er att ha ett efternamn
som slutar po -son i sverige. igor po overraskningsfesten so var det 3 killar som hette
pablo. hahaha, so om man ville not, so korde man po PAAAAABLO?!?! det fanns even en
kille der som hette juan jose der, kallas juanjo, och for att vi skulle forsto hur man uttalade 
det so sa vero; it's like jamon, alltso skinka. from that moment hette han jamon :)

hujedamig vilket longt inlegg! sog forresten po aftonbladet att det var hon anna som vann
melodifestivalen... vad var det for skit nudo? vilka lydde inte mitt rod att rosta po erik? :o
whatever, jag er svintrott nu, jag ska bara fona horet och sen ska jag sovaaa! 

hasta mañana! pussssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0