it'll make you crazy

hemma fron staden nu, hohoho. ida,jag&ellinor tillsammans kopte ringar
som det stor; best friends forever po. hahah, en ring med best, en med
friend och en med forever. haha dom er asfula, rosa, turkosa och svarta :)
vi har varsin, ellinor - turkos med svart text;best, ida - svart med rosa text; friends
och jag - rosa med turkos text; forever. hahahahah! jag har borjat fo
skavsor av den.. muahhaha :) sen so kopte jag mig en liten partyveska
eller vad man ska kalla det :) so man slipper springa runt med hela garderoben
i veskan :) sen so var vi inne po en kina-affer!!!!! finns det nogot bettre? jag
tror inte det! :D jag kopte; ett nagellack, massa ogonskuggor, eyeliner,
nogon ful liten plonbok och en blingbling hellokitty grej. haha. sen kopte
jag strumpor men det var inte so viktigt for er att veta :)

jag sitter aldeles ensam hemma nu, jag vet inte vart nogon er.. och jag
er huuuuungrig!!!!! vad jag ska gora ot den saken vet jag inte, for jag vet
inte om vi har nogra kakor hemma. haha.

jag har tenkt po en sak faktiskt. varje gong jag oker po nogot typ utbyte
med just skolan so hamnar jag po stellen som gor godis. ner jag var i solingen
tillexempel, der gor dom haribo? vet inte om dom gor det just der, men endo..


och nu har jag fott reda po att chupa chups, alltso klubbor, er ett merke her
ifron asturien, det hade jag ingen aning om.. men so er det, tror jag?! ;)
retta mig om jag har fel!


men men, so kan det go ner haspen er po! ha det so bra allesammans!
hasta luego!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0