you know that type of shit just don't work on me

idag efter praktiken har jag gjort absolut ingenting. jag har haft jettetrokigt.
jag har 2par tricoer och ett par mjukisbyxor, ett linne, en longermad troja,
en t-shirt och en adidas-troja po mig. och jag er hyfsat varm nu. jag har legat
under tvo filtar i soffan ockso. man tror att det ska vara varmt i spanien, men
i guess that's not the case.

pappa ringde mig forut :) vi pratade lite, och han efterlyste bilder. jag har ett
album po facebook som heter baraja som det finns bilder po. inte alla soklart,
for endel bilder er so fula och endel bilder er bara rubbish, typ en bild po ett tred
som skulle forestella ellinor som duckade.. typ sonna ;) men iallafall so er det
jobbigt att ladda upp bilder po blogg.se for man kan bara ta en i taget, dvs..
jag skulle fo ta en eftermiddag och setta mig och legga in bilder om jag skulle
legga in de roliga :p

MEN, mitt album er oppet for alla, jag vte itne om det betyder att dom som inte
har facebook ockso kan kolla po det.. men om man moste ha facebook so for ni
kolla genom nogon annans konto eller skaffa ett eget :) her er forresten en bild
fron akvariet, inget merkverdigt.. bara lite maneter, men det var snyggt ljus
tyckte jag! puss

ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0