the best in life is free

hejsvej, jadu.. jag har haft det lite smodrygt idag. det var kul forst for do
pratade/oversatte dom till engelska till mig. men sen ringde pappa :) och
dom andra kom do, och do borjade alla borja prata spanska och jag fattar
ju typ inte mycket av vad dom seger so det var ju inte speciellt kul.
sen efter ett tag so trode jag att vero pratade om mig eller not, for det kendes
lixom so, och do blev jag sur och slog henne i huvudet.. haha. efter det blev
hon assur, det er hon fortfarande. men det var typ 2 timmar sedan, lite
longsynt att fortfarande vara sur?! aja, whatever. jag er iallafall bajstrott nu
so jag ska sova, och hoppas att jag vaknar med en glad vero i huset.
annars rymmer jag tror jag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0