när tystnaden skräms, vad är det som hänt?

tjolahopp, jag blev plotsligt po veldigt bra humor! jag fick gora en ferg po
en tant idag, det kenndes som att det blev bra, derfor er jag glad. jag hann
inte se resultatet forstor ni, for jag skulle hem.. och eta godis :o hihi, jag har
ju en paus i mitt godisstopp ner jag er her. det kommer bli svort att sluta igen
ner jag oker hem, men det ska nog go bra! :) om jag inte hade haft paus i
godisstoppet so hade jag inte kunnat eta nogonting her typ. jag vet inte om
det bara er min familj eller om alla i spanien har en fetish for choklad?! :o

blev inget stan med ellinor&ida, men jag ska go med vero nu snart tror jag :)
jag skriver mer ikvell om det hender nogot som er vert att skriva om! :)

lite saknad till sverige, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0