i want you to take me with you

wihoooo, idag fick jag ta en fergkund igen :) det er mina favoritdagar,
do for jag nogonting att gora ;) sen so fick jag schamponera lite ockso.
jag tror jag borjar fo in snitsen po det nu :) det er fortfanade svinkallt
her, hemma och po salongen plus ute! 

vid typ fem idag ska jag upp po stan med ellinor och ida! haha, hur
monga dagar i rad har jag inte sagt det nu?! men idag blir det av iallafall!
nu har vi pratat igenom hur vi ska gora och so, so det kommer bli so bra
so! vi for se om vi hittar nogot fint :)

ikvell blir det gijon med coolingarna, suecos och fashion + vero typ :)
och imorgon ska jag och vero po overaskningspartaj for tanias pojkven
som fyller or. har aldrig treffat menniskan so det ska bli intressant.. haha :p
men tania tjatade so mycker po att mitt det fanns en kille som skulle dit
som skulle passa so bra ihop med mig och massa.. haha for sot tjej!
tania er en av veros kompisar, hon er spansk, alltso jag treffade henne her,
om det var nogon som inte forstott det :)

jag skriver mer ner jag har kommit hem fron stan tror jag!
PUSSOCHKRAM!


Kommentarer
Postat av: eemmii

lite trevliga nyheter hemifrån :D

vi har ett bandnamn nu, Reverse The Situation.

ifall du har lust kan du gå in på våran nyskapade myspace :D

http://www.myspace.com/reversethesituation



förresten, klaga inte på att det är kallt när vi fortfarande druknar i snö... fast den börjar smälta nu :D

2010-03-12 @ 16:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0