don't ever wanna have to go and give you up

hahah, det snoar po mallorca! och madrid, hahah. inte her, men det er
so kallt so det skulle sekert kunna gora det. har gott runt och frusit hela
dagen, det er kallt overallt, forutom po mitt rum.. der er det lite varmare
for jag hade dragit upp vermen so mycket som det gick her! haha :D
jag har insett att i denna legenhet existerar endast 1 element, som jag
har sett, resten av vermen kommer fron golvverme.

idag po salongen forsokte dom lera mig att schamponera a la spanien.
jag vet inte riktigt om det gick soder asbra, men dom sa det.. hahah..
och do kan man ju borja undra hur mycket dom seger som er sant! :o
sen for att jag skulle fatta hur man skulle gora so schamponerade en som
heter elena mig, och ja det var nice.

sen so blev jag utsatt for plattongs-tortyr!
det var hemskt. for det forsta so gillar jag itne ner folk holler po med mitt
hor for jag vet exakt hur jag vill ha det :p men iallafall, jag hade fonat mitt
hor, och det var inte riktigt torrt, sen sa min "mamma" till mig att jag skulle
setta mig i stolen framfor henne, so i did. hon bloste lite i det, och sen tog
hon fram plattongen, jag visste att horet fortfarande var blott, hon med.
men jag kunde inte sega nogot, for hon skulle inte fatta. so hon borjade platta
mitt halvblota hor, utan vermeskydd och med kam. jag hatar att platta med
kam for att jag vill att mitt hor ska se lite "skabbigt" ut.. haha, alltso inte
so fint, jag brukar ju itne ens borsta horet lixom.. menmen, sen kom hon till
min blonda slinga och kammade, den har jag nog aldrig i livet kammat.. so
det var ju lite tovig, so hon ryckte och hade sig, so jag fick klippa bort typ
en cm eller not :(

sen so holl jag po och somna flera gonger ner jga var po salongen.. hahaha,
jag hade so troooookigt! sen ner vi kom hem so ot vi, sen so halvsov jag i
soffan, tenkte att jag skulle forflytta mig till sengen, men jag hann inte. :(

ska strax tillbaka till the salong, och efterot for vi se vad som hender, skulle
kasnke po stan med ellinor och ida, men vi for se :)

pussssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0