can i love you forever

i am fuuuuuuuecking back in sweden. både tråkigt och kul, jag kan inte riktigt
bestämma mig vad jag tycker :p ner jag kom med tåget till örebro så blev jag
varmt välkomnad av en söt liten välkomstkomite, precis som jag önskat. dessutom
fick jag höra kalle moreus ljuva stämma ifrån pappas mobil :) precis som jag ville.
hahaha, alltså min svenska har blivit riktigt dålig när jag har varit borta nu, och
jag har väldigt svårt att stava till saker. hahaha, jag använder e som ä, o som å och
o som ö. så om det är några felstavningar så ber jag om ursäkt. men tre veckor
utan åäö på tangentbordet gör det ganska svårt att vänja om sig ;)

wuhu, imorgon börjar jag mitt godisstopp igen. hejaheja! det ska bli skönt, haha.
jag kände mig ganska tvingad att äta godis när jag var i spanien, men nu så behöver
jag ju inte göra det längre.

jag är galet trött förresten, sov inte speciellt mycket i natt + att det är jobbigt att
resa ;o men, hemma är jag iallafall.. och inga rena kläder har jag häller. alltså shit
haha, jag vet inte när det ska vara ä eller e längre! jag måste nog sova på saken.

love you peeps.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0