am i supposed to be happy

sitter po min elskade salong atm. fick horet tvettat nyss, dom forsokte fo
mig att genomgo ennu en plattongstortyr - men jag sa nej! so nu har jag fonat
och plattat horet alldeles sjelv. duktig hannah. eftersom det er min allra sista dag
her idag for jag komma och go lite som jag vill, jag var po stan med andrea forut
tvo timmar mitt po dagen, andrea som ockso praktiserar her, som er spansk.
sen kom jag tillbaka och ot her, och snart borde jag vel go hem och packa..

moste packa ihop allt idag for flyget gor 07.30 imorgon, semst! men plus att
eftersom det just er min sista kvell her so ska jag vara med tania, victor, pabli,
karrio & vero. vi ska typ till tanias "sommarstuga" om jag har forstott det hela rett.
det ska bli asmysigt, vi ska keka och massa :) fast det ska bli trokigt att oka hem! :(
fast kul po samma sett.. om man kollar mitt inlegg igor so fattar man ;D

jag har sprungit runt md min kamera som en tok hela dagen her po salongen for
att fo lite bilder herifron som jag kan visa :p OHHHH potal om hor! fan va jag lengtar
efter silkesdroppar! det skulle ju vara pricken over iet om dom hade det her.

jag har forresten blivit as-spansk och skaffat tuenti, det ser exakt ut som facebook
fast det er bara for spanjorer tror jag?! iallafall so har jag och robin skaffat det haha.
men det er som facebook typ.. fast allt stor po spanska so jag forstor ingnting heller
ner jag kommer hem so ska jag oversetta sidan po svenska haha ;)

vet inte om jag skriver mer ikvell/senare. vi for se vad som hender och sker.
annars ses vi kanske imorgon med min velkomstkomite po resecentrum?
jag hoppas att ni stor der och sjunger kalle moreus & orsa spelmen! annars blir
jag ledsen haha :D nejdo :) det kommer kennas konstigt att komma tillbaka till
ett land det alla pratar svenska& engelska. haha, jag kommer nog att blanda
massa sprok i borjan kenns det som. menmne, vi ses horrni!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0